Saturday 24 December 2011

"Sudah Terhantuk Baru Hendak Terngadah"


Assalamualaikum para pembaca sekilan..Aku nak bicara pasal ini hari ini.."Inikan Selera Gadis Malaysia Sekarang?"...Aku rasa senak perut makayah yg terlibat dia bila dapat tau akan "rasia" anak mereka..aku rasa lah..Aku nak tanya korang..pada si gadis la kku masih bloeh dia panggil "gadis" lagi...korang baca kat "sebelum"...tidakkah depa2 rasa itu perangkap?..pendapat aku la..depa ni materialistik...orang jay bee kata.."lu ada $$..wa sayang  lu"..Pump3...korang baca lak "sesudah"..menyesal?..awang hitam dah melabur banyak..biasa la nk gak rasa "keuntungan"nya..ye tak?..maka jadilah hamba seks pada awang hitam..bak kata orang tua cam aku ni.."Sesal Dulu Pendapatan..Sesal Kemudian Tidak Berguna"..hmmm tapi depan ni jadi heroin klip2 blue..ok la tu kan..Bicara aku di sini..Pada gadis2 melayu..jaga lah adap sopan kalian..cara sebeginikah yang anda mahu?..Dato Seri "M" pernah berkata.."Melayu Mudah Lupa"....jangan lah kita makbulkan kata2 itu lagi..jay bee..PEACE YOW

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen anda :)