Monday 19 December 2011

Kerajaan Siasat Lelaki Melayu Kahwin Sejenis

Assalamualaikum pada para pembaca..1st aku terlebih dulu nak merakam sejuta syabas pada pihak kerajaan kerana memberi reaksi yg positif dalam gegala ini..Sahih @ tidak aku ada terbaca lam blog someone la yang dia mengesahkan bahawa lelaki tu adalah seorang pelajar pintar tajaan Petronas yg dilapur kan hilang setahun yg lalu..nama tak payah la aku sebutkan kat sini..sebab klu benar akan terdedah juga..So la ni aku teringin benar nak tahu apa yg "Pengasas KUNING" nak ulas...dan apa respond Majlis Dot..Dot..yang menyokong "sexs railey" yg kononnya nak dia adakn pada 19hb September 2011..Aku sebagai rakyat Malaysia ingin sangat nak tau ni..pada Parti2 Politik yang sokong pun boleh gak klu nak ulas hal ni...Kami hanya rakyat biasa yg jahil..tak tau nk buat apa ..kalau buat "piket" nnt naya je kena sembur air ngn FRU so kita ada saluran...So aku rasa saluran2 ni lah yang patut buat "something"..bawa lah dia pulang ke pangkal jalan..aku leh rasa camner hancur..luluh..hati parents n saudara mara dia..Tapi...penah kah dia pikir perasan parents @ saudara mara @ rakyat Malaysia...Sama2 lah kita berdoa ye..Tahniah sekali lagi pada Kerajaan Malaysia yg sangat perihatin..n wa caya lu....PEACEEE YOWW

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen anda :)