Sunday 18 December 2011

"MAT REMPIT!!!!...ADA BRAN??"


Assalamulaikum pada semua bloger mahu pun pembaca...Sebelom aku "meninggalkan" blog aku ni...aku teringin sangat nak berbicara sal ni ekekeke....korang ingat aku nak tinggal terus ke..hihihi aku nak pergi bercuti lah...tak kemana pun paling dekat lepak rumah abah aku je..Ok2..ehem2 mustahil mat rempit tak de blog kan?..or minah2 pada mat rempit tu..Cuba korang tengok n perhati video tu...mencabarkan?.."nak race..race kat trek" (slang jawa)..kata2 keramat dari syarul yuzi..ada korang ingat?...Aku nak cabar diri aku ceburi bidang RC ni..korang nak join..heheh tak mahal mana pun rm 1k cukup...semua ada ready to run..
Aku rasa klu korang join aku sah kurang sikit kubur2 baru yg harus digali taip lepas malam minggu..apa kata?..ADA BRANN???..ala beb ni motor remote control je..aku agak la klu korang nak ubah hobi ni sah pa parents korang support punya..siap doa g dapat.."YaAllah...shukur pada mu..anak aku dah berubah" haa..best tak ?..doa dari ayah korang..uhuk3 atuk lak nak tya ni ....berapa kali sehari korang doa kan ayah korang?...hmmm sensetif ni..tak perlu jawap..sendiri mau ingat..ok la bro..sama-sama la kita sejukkan hati parents kita..hobby ni satu langkah yg baik buat korang klu dah susah sangat nak tinggalkan dunia "perlumbaan"............jay beeeeeeeeeeee.....PEACE YOWWW


No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen anda :)