Sunday 1 April 2012

"NASIB SI RAJA JALANRAYA"


Assalamualaikum..sebelum memulakan bicara sekalung Al-Fatihah buat sahabat bersebelahan mejaku saudara Ishak bin yaakob..semoga rohnya di tempatkandi samping org2 yg beriman..Amin.
Apa dah jadi ni..ambulan pun kena langgar?..mana silapnya?..memang dah lama aku nak tulis sal ambulan ni,ari ni baru berkesempatan..kadang2 tu rasa tak puashati pun ada dgn ambulan ni...trafik light merah,dan2 bunyi siren..padahal tadi elok je jalan bertali arus..aku tulis ni bukan apa sebab aku penah follow 1 ambulan sampai hospital..hampeh!!..tak de pesakit pun..saja nak cepat..rehat terlebih masa agaknya..cam ni lah aku cuma nk bg tau siren tu bukan lesen tuk kamu jadi raja n laju di atas jalanraya..bayangkan klu laju n ada pesakit di dalam tak ke bertambah sakit jadinya..siren tu cuma satu alat amaran pada org ramai bukan amaran untuk memandu laju..apa2 pun maaflah lu aku tersilap..PEACE YOWW

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen anda :)