Friday 13 April 2012

"HINDARI BERSIH 3.0"


Assalamualaikum..lama sudah aku tidak membuat nukilan disini..maklumlah sibuk sikit dgn tugas harian yg diamanahkan.."BERSIH 3.0"..hmm apa lagi yg tidak memuaskan hati depa2 kat atas tu..hihihihi pic tu aku paste dari blog badut rakyat..1 pic je kurang rasa aku...Ambiga ..leh tak de lak dalam senarai diatas..dia tu "mak" segala badut..yang melayu2 pulak bagi sokongan tak berbelah bagi..atas dasar apa?....kepentingan politik..masing2 nak jadi peminpin..nak jadi perdana menteri malaysia..sudah2lah menggunakan rakyat..wanita...kanak2 menyertai kempen korang...ini bukan amalam demokrasi di malaysia..ini budaya pemberontak...korang rasa last2 sapa yg akan di persalahkan...suhakam akan mula menyiasat siapa?..Polis juga yg kena...polis juga yg ganas dan tak berhati perut...korang nampak tak kenapa sasaran dia orang adalah PDRM?....sebab polis adalah badan yg menjaga keamanan n penguatkuasa undang2 di malaysia...

Dipagi jumaat yg mulia,penghulu segala hari ini aku merayu n menyeru pada semua golongan..tak kira bangsa hindari dan katakan tidak kepada "BERSIH 3.0"..Pada golongan veteran imbaslah kembali bagaimana susah payah dan perit kita semasa dizaman penjajah dahulu..pada yang muda..hargailah keamanan yg sudah lama anda2 nikmati...pada golongan elite dan terpelajar  ingat lah siapa yg bagi peluang anda belajar di ipta@luar negara...siapa yg bagi kamu biasiswa?...Aku disini hanya pencinta kedamaian dan anti demontrasi murahan
assalam...jay beeeeeeeeeeee ...PEACE YOWW

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen anda :)