Saturday 2 June 2012

"SATU PENDEDAHAN TETAPI......"


Assalamualaikum dan salam pagi sabtu 2/6/2012...Astarghfirullah...ada juga perempuan bergelar isteri dan perempuan yang sanggup berbuat sebegini terhadap sang suami...sanggup menyekutukan Allah dengan bomoh @ dukun...dikunci nafsu suami hanya kerana tidak mahu berkongsi kasih..Aku rasa cerita ni semua pun sudah maklum...Apa kata ambil cermin dan lihat diri sendiri lepas tu tanya "apa kekurangan aku"sehingga suami sanggup buat hubungan sulit..yang si lelaki pun buat yang sama "kenapa isteri aku curang"..insyaallah akan terjawap dimana silapnya...apa puncanya...nescaya ada jalan penyelesaiannya...Syabas diucap kepada wartawan petikan ini..tak lupa juga kepada "kak mas" yang telah berjaya memulihkan para-para suami yang dikunci nafsunya...Apa yang menjadi soklannya sini,mengapa mesti cari tukang urut perempuan?..adakah anda-anda semua perasan?..tidak kira lah walau usia beliau sudah menjangkau golongan warga emas...sudah tiada lagi ke pengamal urut batin lelaki di malaysia sekarang?..Rakyat malaysia ni selalu @ terlalu memperkatakan soal "haram"..kfc haram...mcD haram...roti gardeniar haram...takkan lah yang ini hendak dihalalkan?..Pendedahan itu satu kebaikan kerana mengingatkan kepada semua agar menjadi satu pengajaran,sang reporter juga mestilah berhati-hati akan sensiviti ini..terlepas pandang mungkin..apa pun berita telah tersiar di dada akhbar dan pasti ramai yang akan berfikir sama seperti aku..Maafkan aku jika coretan ini menyentuh @ terasa hati kepada mereka-mereka yang terbabit..jay bee..PEACE YOWW!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana tinggalkan komen anda :)